Про гурток

Про гурток 


Гурток «Логічний калейдоскоп»

керівник – Чапля Софія Іванівна

Педагогічне кредо:

 "Доброзичливе відношення до людей, компетентність і творчий підхід в роботі, постійний розвиток себе як особистості"

Освіта: вища, Кам’янець-Подільський національний університет ім. Івана Огієнка, спеціальність «Психологія»

Стаж роботи: 5 років

Гурток «Логічний калейдоскоп» працює за програмою «Логічний калейдоскоп», яка схвалена для використання в закладах позашкільної освіти 

Науково-методичною комісією з позашкільної освіти  

Науково-методичної ради з питань освіти 

Міністерства освіти і науки України», протокол  від 12.02.2020 № 1

https://docs.google.com/document/d/1hqb08JugVEFcMSW0jHlNE3KxmHKxbH9d/edit?usp=share_link&ouid=103045748983136333952&rtpof=true&sd=true

Програма розрахована на роботу гуртка, секції, клубу для дітей віком 7 років. Має практичну спрямованість, оскільки передбачає виконання колективних та індивідуальних завдань, що зорієнтовані на конкретні дії в колективі.

Мета програми: формування у дітей інтересу до процесу навчання; розвиток у вихованців мислення, пам’яті, уваги, сприйняття, уяви, мовлення, комунікативних навичок, організаторських умінь, лідерських якостей.

Завданнями програми є формування таких компетентностей: життєтворчої: сприяє творчому самовираженню, творчому вирішенню завдань, елементарному плануванню власної діяльності, вільного часу;

життєздатної: забезпечує формування навичок здорового способу життя, безпеки життєдіяльності;

соціальної: сприяє оволодінню дитиною новою роллю – роллю учня; комунікативної: забезпечує формування навичок слухати, чути, говорити, читати й писати, аналізувати, порівнювати, виділяти головне у фактах, встановлювати та підтримувати дружні стосунки з іншими людьми;

інформаційної: забезпечує формування навичок роботи з невеликими інформаційними повідомленнями.

Контакти: Софія Іванівна +380685206969 (viber)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Творча майстерня з використанням техніки "Паперопластика" для розвитку гнучкого мислення й зниження тривожності